کد خبر : 21803
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
-

کتابت احادیث رضوی در زنجان انجام می‌شود

کتابت احادیث رضوی در زنجان انجام می‌شود
ندای مردم -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دهه کرامت کتابت احادیث رضوی در زنجان انجام می‌شود.؛
کتابت احادیث رضوی در زنجان انجام می‌شود
به گزارش ندای مردم دو اسیتان ، اصغر حاج علی اکبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های متعددی با همراهی مجموعه‌های فرهنگی به ویژه کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری کتابت احادیث رضوی با حضور شاعران و خوشنویسان زنجانی بیان کرد: این برنامه روز ۲۳ اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری محفل شعر ترکی آذری «ارادت رضوی» خبر داد و گفت: این محفل با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و با حضور شاعران آیینی اجرا می‌شود.
علی اکبری همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستانی در شهرستان‌های تابعه استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه با عرضه کتاب‌های مذهبی برگزار خواهد شد.
وی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت دهه کرامت را برگزاری محفل انس با قرآن کریم عنوان کرد و اظهار داشت: مشارکت در جشن‌های بقاع متبرکه، مراسم جشن در مساجد مزین به نام امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این دهه مبارک است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش بینی شده برای برگزاری در دهه کرامت است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.