کد خبر : 17590
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۶:۲۱
-

برگزاری کمیسیون رسیدگی به امور اب های زیر زمینی

این کمیسیون در راستای تصویب و ابلاغ قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه بهره برداری مصوب سال 89 ،کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی که با موضوع تبصره 5 قانون در شرکت اب منطقه ای سمنان برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان

این کمیسیون در راستای تصویب و ابلاغ قانون تعیین تکلیف چاه های آب فاقد پروانه بهره برداری مصوب سال 89 ،کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی که با موضوع تبصره 5 قانون در شرکت اب منطقه ای سمنان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان ، قاضی کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی و مجری طرح صیانت از منابع آب کشور اظهار داشتند ، آب سر منشا تولید، تلاش و تمدن است و تداوم حیات در گرو آب است . این نعمت الهی غیر قابل جایگزین است و در زمره انفال و ثروتهای عمومی است و دسترسی به آن حق همه انسانهاست.
علی دارینی افزود: متاسفانه کشور ایران با پدیده کم آبی مواجه شده و لزوم تجدید نظر در سیاستهای مدیریت منابع آب مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته و کلیه اقدامات صورت گرفته وهمینطوردر دهه اخیر با تمرکز بر حفظ منابع آب و جلوگیری از بحرانی تر شدن موضوع بوده که در همین راستا کمیسیون رسیدگی به امور آبهای زیرزمینی جهت رسیدگی تخصصی و تسریع در امور رسیدگی به دعاوی مربوط به آب به عنوان دادگاه تخصصی آب تشکیل و به اعتراضات اشخاص رسیدگی می کند و آرای صادره از کمیسیون قابل اعتراض در دیوان عدالت اداری می باشد.

خبرنگار-ارمین پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.