کد خبر : 21668
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
-

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان خبر داد:؛

افزودن ۹۰ نفر به کادر مدیریت درمان تامین اجتماعی از طریق آزمون استخدامی

افزودن ۹۰ نفر به کادر مدیریت درمان تامین اجتماعی از طریق آزمون استخدامی
ندای مردم -مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان، ضمن اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی این سازمان، از نحوه برگزاری و عناوین شغلی مورد نیاز خبر داد.؛

به گزارش ندای مردم  دو استان ،محمدکاظم امیدیان اظهار کرد: این آزمون استخدامی با همکاری جهاد دانشگاهی و در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. وی افزود: ثبت‌نام این آزمون به ‌صورت اینترنتی و از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir از روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه آغاز و در روز یکشنبه ششم اسفند ماه به پایان خواهد رسید.
مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان، با اشاره به لزوم دقت نظر داوطلبان گرامی حین ثبت‌نام تأکید کرد: متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون، به‌ویژه در نظر گرفتن شرایط سنی، مدرک تحصیلی مرتبط، و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
امیدیان در تشریح عناوین شغلی مورد نیاز استان در این آزمون اظهار داشت: از طریق آزمون پیش رو جذب ۹۰ نفر در رشته های پشتیبانی و درمانی شامل: دندانپزشک ، پزشک عمومی ، پرستار ، ماما، دارویار و کارشناسان آزمایشگاه، فناوری اطلاعات و … جهت همکاری در مراکز درمانی در سطح استان امکان پذیر خواهد بود.
وی افزود: پس از انجام آزمون کتبی، به میزان ۳ برابر ظرفیت از نفرات حائز نمره قبولی برای طی مراحل گزینش و مصاحبه معرفی شده و روند جذب آنان پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.