کد خبر : 150
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
-

آغاز توزیع میوه عیدانه از روزهای پایانی اسفند ماه

آغاز توزیع میوه عیدانه از روزهای پایانی اسفند ماه

مدیرسازمان تعاون روستایی استان سمنان در جلسه شورای اداری این سازمان گفت: پیشنهاد گردید از 24 اسفند ماه توزیع میوه عیدانه در استان آغاز شود. تا آن زمان هم مراکز توزیع آماده سازی شده، قیمت فروش پس از تعیین در کارگروه تنظیم بازار استان به اطلاع هم استانیهای عزیز خواهد رسید.. به گزارش پایگاه خبری

مدیرسازمان تعاون روستایی استان سمنان در جلسه شورای اداری این سازمان گفت: پیشنهاد گردید از 24 اسفند ماه توزیع میوه عیدانه در استان آغاز شود. تا آن زمان هم مراکز توزیع آماده سازی شده، قیمت فروش پس از تعیین در کارگروه تنظیم بازار استان به اطلاع هم استانیهای عزیز خواهد رسید..

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،احسان عباسپور با اشاره به ذخیره سازی میوه عیدانه در استان گفت: پیش بینی می شود 90 درصد میوه ذخیره شده در روزهای پایانی سال و 10 درصد باقی مانده در ابتدای سال 98 به فروش برسد.
وی با بیان اینکه جلسه توجیهی جهت هماهنگی های لازم در نحوه توزیع و فروش میوه عیدانه در روزهای پایانی سال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم تا توزیع میوه عیدانه با دقت و نظارت بیشتری در استان انجام گیرد. اولویت توزیع هم مناطق جمعیتی شهرها و روستاهای بزرگ خواهد بود.
توزیع بذر و کود مورد نیاز استان، معرفی و بررسی طرح های اشتغال روستایی، بیان گزارشی از شرکت تعاونی های غیرفعال و ارزشیابی شرکتها از موضوعات مورد بحث در جلسه شورای اداری سازمان تعاون روستایی استان سمنان در بهمن ماه امسال بود. این جلسه در دفتر مدیر سازمان تعاون روستایی استان سمنان با حضور رؤسای ادارات و مدیران عامل اتحادیه های تعاونی روستایی شهرستانها و استان سمنان برگزار شد.
خبرنگار:بهروز بهشتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.