کد خبر : 9609
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
-

سمنان، نامزد دریافت نشان شهر فعال شد

در نشست شورای سیاست‌گذاری شهرهای فعال که با حضور معاون وزیر ورزش، معاون وزیر کشور، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و جمعی از شهرداران کلانشهرهای برگزار شد، نشان نامزدی شهر فعال رسما به شهردار سمنان اعطا شد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دومین مجمع شورای سیاست گذاری شهرهای فعال ایران با حضور عبدالحمید احمدی معاون

در نشست شورای سیاست‌گذاری شهرهای فعال که با حضور معاون وزیر ورزش، معاون وزیر کشور، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و جمعی از شهرداران کلانشهرهای برگزار شد، نشان نامزدی شهر فعال رسما به شهردار سمنان اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دومین مجمع شورای سیاست گذاری شهرهای فعال ایران با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی  وزارت ورزش و جوانان ، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان و شهرداران کلانشهرهای ایران در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.


ناظم رضوی شهردار سمنان در این نشست به اولین جاده سلامت باغ راهی کشور با بازآفرینی باغ راه های شهر سمنان اشاره کرد و گفت : باغ و باغ راه‌ها به عنوان یکی از ظرفیت های مهم گردشگری شهری سمنان  با تاثیر بر سطوح اجتماعی، فرهنگی و تعاملی افراد، یکی از بهترین نمونه‌های فضای سبزشهری هستند که بر نشاط و شادابی شهروندان  تاثیرگذارند.


طرح ملی شهر فعال، از جمله پروژه‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است که در راستای توسعه سیستم های فعال و استفاده از ظرفیت عظیم شهرداری‌ها در توسعه ورزش همگانی طراحی شده است.


در این طرح پس از ارزیابی و پایش وضع موجود شهرها، هدف‌گذاری لازم جهت طراحی فضای شهر در راستای مناسب‌سازی در پنج حوزه شهر دوستدار ورزش، تناسب‌اندام و آمادگی‌جسمانی، بازی، پیاده‌روی و دوچرخه سواری صورت می‌پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.