کد خبر : 279
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۸
-

قرار داشتن 20 واحد اقامتگاه بوم گردی در دومین جشنواره ملی گردشگری ارومیه

کارشناس اکوتوریسم و بوم گردی در رابطه با حضور داشتن 20 واحد اقامتی در دومین جشنواره ملی گردشگری ارومیه گفت: تعداد 20 واحد اقامتگاه بوم گردی از استان و کشور در دومین جشنواره ملی گردشگری ارومیه حضور خواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی ادره کل میراث فرهنگی، صنایع

کارشناس اکوتوریسم و بوم گردی در رابطه با حضور داشتن 20 واحد اقامتی در دومین جشنواره ملی گردشگری ارومیه گفت: تعداد 20 واحد اقامتگاه بوم گردی از استان و کشور در دومین جشنواره ملی گردشگری ارومیه حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی ادره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، کارشناس اکوتوریسم و بوم گردی استان گفت:« طبق رایزنی ها و دعوتی که به عمل آمده بهره برداران 20 واحد اقامتگاه بوم گردی از استان و کشور با حضور در دومین جشنواره ملی گردشگری ارومیه، به معرفی واحدهای اقامتی خود می پردازند».
ودود فخاری با اشاره به اینکه از این تعداد 9 اقامتگاه از استان آذربایجان غربی است افزود: «امسال استقبال واحدهای بوم گردی از جشنواره بیشتر بوده و نسبت به اولین جشنواره که سال گذشته برگزار شد دو برابر افزایش داشته است».

وی در پایان یادآور شد: «آخرین آمار واحدهای بوم گردی در استان 20 مورد می باشد که در هفته دولت در سال جاری 3 اقامتگاه بوم گردی دیگر به بهره برداری خواهند رسید».

گفتنی است که دومین جشنواره ملی گردشگری ارومیه از 26مرداد ماه به مدت 4 روز در تفرجگاه پارک جگلی ارومیه برگزارمی شودکه درآن گروه های مختلف هنری، ادارات کل و نهادهای فعال گردشگری کشور و سایر فعالین حوزه گردشگری حضور خواهند داشت.

خبرنگار-محمد پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.