کد خبر : 377
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۳
-

برگزاری سومین جلسه شورای مهارت استان سمنان با حضور استاندار سمنان

سومین جلسه شورای مهارت استان سمنان با حضور استاندار سمنان در 26 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، سومین جلسه شورای مهارت استان سمنان با ریاست علیرضا آشناگر در روز شنبه 26 دیماه سالجاری

سومین جلسه شورای مهارت استان سمنان با حضور استاندار سمنان در 26 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، سومین جلسه شورای مهارت استان سمنان با ریاست علیرضا آشناگر در روز شنبه 26 دیماه سالجاری برگزار خواهد شد.

این جلسه با دبیری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان و با حضور مدیران بیش از 40 دستگاه اجرایی دخیل در حوزه مهارت آموزی تشکیل می گردد
بر اساس مصوبات دو جلسه قبل مقرر گردیده است در این جلسه “سند راهبردی توسعه آموزش‌های مهارتی استان سمنان” رونمایی و مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

گفتنی است؛ شورای مهارت آموزی استان سمنان به عنوان سیاستگذار و هدایتگر آموزش های مهارتی در استان، با تربیت نیروی کارآفرین، ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بازار کار و همچنین ارتقاء و ترویج فرهنگ کار و مهارت آموزی و آموزش مادام العمر ایفای نقش می نماید.

خبرنگار-محمد پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.