کد خبر : 425
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۸
-

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور در شاهرود:به رشته های دانش آموزی 10 درصد اضافه می شود.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با اشاره به اینکه، مسابقات ورزشی دانش آموزی در ۹ رشته برگزار می‌شود، گفت:در سال آینده ،تعداد رشته تیم‌های مقاطع تحصیلی 10 درصد افزایش می یابد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان؛ سعید فرنیا در حاشیه برگزاری سی

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با اشاره به اینکه، مسابقات ورزشی دانش آموزی در ۹ رشته برگزار می‌شود، گفت:در سال آینده ،تعداد رشته تیم‌های مقاطع تحصیلی 10 درصد افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان؛ سعید فرنیا در حاشیه برگزاری سی اُمین دوره مسابقات ملی قهرمانی دختران دانش آموز در شاهرود ضمن بیان اینکه امسال مسابقات ورزشی دانش‌آموزی دختر و پسر دوره متوسطه اول و دوم در ۹رشته برگزار می‌شود، گفت: به طور کلی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در ۳۰ رشته ورزشیِ مجاز آموزشگاهی فعالیت دارد.

وی بیان کرد: در تلاشیم برای سال تحصیلی آینده ۱۰ درصد، به تعداد رشته تیم ورزشی در سه دوره تحصیلی اضافه کرده و مسابقات ورزشی را در ۱۴رشته برای دانش آموزان برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی جمهوری اسلامی از اعزام 10 تیم دانش‌آموزی به مسابقات جهانی فدراسیون دانش‌آموزی در سال 2019 خبر داد و گفت: فوتسال، دومیدانی، تنیس روی میز و شنا از جمله رشته هایی است که دانش آموزان ورزشکار به صورت گروهی به مسابقات جهانی راهی می شوند.

خبرنگار-محمد پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.