کد خبر : 623
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
-

برنامه عملیاتی نقشه راه ادارات اوقاف است

برنامه عملیاتی نقشه راه ادارات اوقاف است حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: داشتن برنامه و برنامه محور بودن رمز موفقیت مدیران و مسئولین است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تاکید بر لزوم برنامه محور بودن،

برنامه عملیاتی نقشه راه ادارات اوقاف است

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: داشتن برنامه و برنامه محور بودن رمز موفقیت مدیران و مسئولین است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تاکید بر لزوم برنامه محور بودن، افزود: باید تلاش کنیم برای هر یک از فعالیت های خود برنامه‌ای دقیق تدوین کرده و در طول سال طبق آن برنامه عمل کنیم.
وی تصریح کرد: واحدهای ستادی اداره کل باید علاوه بر اشراف کامل بر برنامه های زیرمجموعه و ادارات شهرستانی، به صورت مداوم عملکرد شهرستانها را رصد کرده و در مواقع لزوم، نسبت به ارشاد و ارائه راه کار اقدام کنند.
حجت الاسلام و المسلمین تدینی عنوان کرد: بر اساس قاعده بابا در علم مدیریت، لازم است ابتدا برنامه‌ریزی مناسبی جهت اجرای فعالیت ها انجام داده، در مرحله دوم نسبت به اجرای آن اقدام نمائیم.
وی گفت: مرحله سوم این قاعده، بازنگریست و پس از بازنگری و اصلاح ایرادات احتمالی، در مرحله چـهارم نسبت به اجرای دقیق اقدام می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: برنامه عملیاتی ابلاغی به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها، نقشه عملیاتی آنها در طول سال است و باید بر اساس آن اقدام نمایند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.