کد خبر : 894
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
-

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در فارس، سمنان و کهگیلویه و بویر احمد

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های فارس، سمنان و کهگیلویه و بویر احمد خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به اعزام تیم تخصصی پزشکی بنیاد به استان فارس گفت: این تیم متشکل از 4 پزشک متخصص، دبیر و 2

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های فارس، سمنان و کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به اعزام تیم تخصصی پزشکی بنیاد به استان فارس گفت: این تیم متشکل از 4 پزشک متخصص، دبیر و 2 کارشناس و از 421 نفر از جانبازان و متقاضـیان برای شرکت در این کمیسیون دعوت به عمل آمده بود که 377 نفر در روزهای 7 و 8 شهریور در کمیسیون حضور یافتند که از این تعداد 219 نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و 28 نفر نیز مشمول دریافت حق پرستاری شدند.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان سمنان گفت: کمیسیون پزشکی بنیاد متشکل از 6 پزشک متخصص، دبیر و 2 کارشناس و با دعوت از 213 نفر از جانبـازان و متقاضـیان شرکت در کمیسیون پزشکی در اسـتان سمنان برگزار شد.
حبیب‌اللهی افزود: این کمیسیون در تاریخ 7 شهریور با حضور 188 نفر از جانبازان و متقاضـیان برگزار شد که 32 نفر مشـمول افزایش درصد جانبازی و 40 نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند.
وی همچنین در خصوص اعزام تیم کمیسیون پزشکی به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیم متشکل از 7 پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس به این استان اعزام شد.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: 351 نفر از 402 جانباز و متقاضی دعوت شده جهت شرکت در کمیسیون پزشکی در روزهای 7 و 8 شهریور در کمیسیون حضور یافتند که 50 نفر مشـمول افزایش درصد جانبازی و 33 نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.