کد خبر : 1547
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
-

توزیع موفق مرسولات پستی به 98 درصد رسی

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: توزیع موفق مرسولات پستی از 92 به 98 درصد افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، حسین نعمتی در این مراسم که با حضور محمدجواد آذری جهر
می وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وزیر، تعدادی از نمایندگان مجلس، مدیران اپراتورهای خصوصی پست، اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست و مدیران ستادی و اجرایی در موزه ارتباطات برگزار شد، افزود: با تاسی به رهنموردهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همواره تلاش می کنیم تا خدمات با کیفیت و ارزان قیمت ارایه دهیم.
او متحول شدن صنعت پست در دنیا تحت تاثیر فناوری اطلاعات را یادآور شد و اظهار داشت: پست ایران نیز امسال، طرح تحول دیجیتال را آغاز کرده و برنامه های مفصلی را برای رسیدن به این هدف طراحی کرده است.
مدیرعامل به چالش های موجود در تغییر رویکرد از پست سنتی به مدرن اشاره کرد و افزود: زیرساخت های فعلی پست، بخصوص در فضاهای فیزیکی، برای پاکت ها و امانت کوچک طراحی شده است، در حالیکه انجام ماموریت جدید پست یعنی جابجایی کالا، بسته و امانت های حجیم، نیازمند بهینه سازی و ایجاد تغییر در این فضاهاست.
نعمتی در این مراسم گزارشی از وضعیت عملکردی پست در شش ماهه نخست امسال ارایه داد و گفت: در زمینه توزیع کالا و امانت ۴۱ درصد رشد داشته ایم و در بحث نیروی انسانی نیز با بکارگیری جوانان نخبه و بانوان توانمند در سمت های مدیریتی، شاهد تحولات قابل ملاحظه ای بوده ایم.
وی عملکرد مثبت پست در مجامع بین المللی را نیز یادآور شد و افزود: با رهنمودهای وزیر، حضوری موفق در کارگروه های تخصصی اتحادیه پستی جهانی داشته ایم که یکی از مهمترین آنها؛ کمیته PUC است.
معاون وزیر در ادامه از واگذاری پروانه فعالیت اپراتور های خصوصی پست به عنوان اتفاقی مثبت یاد کرد و  گفت: حضور آنها در توسعه خدمات پستی نقطه عطفی است تا در کنار هم، نیازهای پستی مشتریان را با بهترین کیفیت، تامین کنیم.
وی قوت بخشیدن و تداوم یافتن اقدامات مثبت پست در مسیر توسعه یافتگی را در گرو سیاست گذاری مناسب تر و مشخص تر بودن استراتژی حاکمیت دانست و افزود: با تعیین سهم هر اپراتور از بازار پست، شاهد رقابت سالم تر و خدمات رسانی با کیفیت تری خواهیم بود.
او همچنین به پروژه اقتصاد مقاومتی جی نف نیز اشاره کرد و اضافه کرد: با اتکا به بانک اطلاعاتی کدپستی، در حال حاضر ۵۲ میلیون اطلاعات مکانی در اختیار داریم که این اطلاعات، دو بار در سال به روزرسانی می شود.
وی ادامه داد:  جابجایی 137 میلیون مرسوله، نوسازی ناوگان موتوری و خودروهای سنگین، تعریف دو سرویس برای کشورهای فرانسه و کانادا، تجهیز تمامی واحدهای پستی و موزعین به کارتخوان از جمله اقداماتی است که طی شش ماهه نخست سال جاری در شرکت ملی پست انجام شده است. 
تقدیر از 17 کارمند نمونه شبکه پستی کشور از دیگر بخش های این مراسم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.