کد خبر : 2043
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
-

وقف، سرمایه جاودان و باعث بقای انسان است

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: وقف، سرمایه جاودان و باعث بقای انسان است و پرونده اعمال انسان پس از مرگ به‌واسطه این اقدام خیرخواهانه مفتوح می‌ماند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،همزمان با دهه وقف همایش یاوران وقف در امامزاده محمد(ع) روستای دیزج شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود گفت: وقف، سرمایه جاودان و باعث بقای انسان است و پرونده اعمال انسان پس از مرگ به‌واسطه این اقدام خیرخواهانه مفتوح می‌ماند.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،همزمان با دهه وقف همایش یاوران وقف در امامزاده محمد(ع) روستای دیزج شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدرضا بخشی در ابتدای این همایش اظهار کرد: خیرین و واقفین خیراندیش با وقف اموال خود در زمان حیات توشه‌ای برای آخرت خود روانه‌ می‌کنند و با این اقدام خیرخواهانه حتی بعد از مرگ هم خیر و ثواب این عمل در پرونده اعمال آنها ثبت خواهد شد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود افزود: باید وقف را با اولویت‌ها و نیازهای روز جامعه ترویج کنیم تا آسیب‌ها و نیازهای جامعه را با استفاده از ظرفیت این سنت حسنه رفع کنیم.
وی تصریح کرد: وقف نمونه بارز اقتصاد مقامتی است و با وقف و حبس مال تا سالها نفع آن به نیازمندان می‌رسد.
در پایان همایش از هیئت امناء و خادمین فعال و مستاجرین و متولیان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.