کد خبر : 1637
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
-

240 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائرین اربعین حسینی اعزام شدند

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اعزام 240 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائرین اربعین حسینی از شهرستانهای استان خرداد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، احسان منصورکیایی ضمن تشکر از اقدمات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان و صنوف حمل و نقل جاده ای استان گفت : تاکنون 240

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از اعزام 240 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائرین اربعین حسینی از شهرستانهای استان خرداد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، احسان منصورکیایی ضمن تشکر از اقدمات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان و صنوف حمل و نقل جاده ای استان گفت : تاکنون 240 دستگاه اتوبوس عملیات نقل و انتقال زائرین مشتاق حرم حسینی را از شهرستاهای استان به مرزهای مشخص شده انجام داده اند که از این تعداد 13 اتوبوس به مرز شلمچه و 227 دستگاه به مرز مهران اعزام شده اند.
وی افزود : علاوه بر این ، امکانات و تجهیزات موکب های استان ، با 79 دستگاه انواع کامیون از سوی صنوف حمل و نقل جاده ای کالا بصورت داوطلبانه و مردمی جابجا گردید.
منصورکیایی با اشاره به آمادگی کامل حوزه حمل و نقل و راهداری برای ارائه خدمات به زائرین گفت : امیدواریم مجموعه حمل و نقل جاده ای استان از برکات این خدمات رسانی در پیشگاه خداوند متعال بهره مند گردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان گفت : سامانه پیامکی 1000141 و تلفن گویای 141 در خدمت زائران برای طرح شکایت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.