کد خبر : 1739
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
-

کتابخانه عمومی استاندارد در شهرستان دامغان احداث می شود

فرماندار شهرستان دامغان از آغاز احداث یک باب کتابخانه استاندارد در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان به  همراه  محمد سلطانیه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان  با علی اصغر مجد، فرماندار شهرستان دامغان دیدارو در زمینه  پیگیری برای احداث

فرماندار شهرستان دامغان از آغاز احداث یک باب کتابخانه استاندارد در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان به  همراه  محمد سلطانیه، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دامغان  با علی اصغر مجد، فرماندار شهرستان دامغان دیدارو در زمینه  پیگیری برای احداث کتابخانه عمومی استاندارد در این شهرستان  گفتگو کردند.
علی اصغر مجد، فرماندار شهرستان دامغان ازپیگیری  احداث یک باب کتابخانه استاندارد در شهرستان دامغان  خبر داد و گفت:  مطالعه نقش بسزایی در پیشرفت جامعه دارد.
وی افزود:دین، فرهنگ و تاریخ ما اُنس و الفتی دیرینه و همیشگی با کتاب و کتابخوانی دارد و کتاب بهترین وسیله انتقال میراث ادبی از نسلی به نسل دیگر است و به انسان ها کمک می کند تا میراث فرهنگی و ارزش های دینی وتاریخی خود را بشناسد و به آن ارج نهند.
فرماندار شهرستان دامغان با تاکید بر اینکه  لازم است تدابیر ویژه ای به منظور انس بیشتر نوجوانان و جوانان با کتاب اندیشیده شود؛ اظهار داشت: در شرایطی كه هر لحظه یك تحول مهم علمی، فرهنگی و اقتصادی در دنیا رقم می خورد آگاهی و دانستن، نیاز اساسی انسان است كه از راه های مختلف كسب می شود.
 در ادامه حسین شاکری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با اشاره به این مطلب که در طول سال برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه های عمومی این شهرستان درحال برگزاری است خواستار اهتمام جدی برای احداث یک کتابخانه عمومی در این شهرستان شد.
وی به اهمیت و ارزش کتاب در همه ادوار تاریخی اشاره کرد و گفت: نقش کتاب در ارتقای فرهنگ جامعه بی‌بدیل است‌.
شاکری از فعالیت 71بابا کتابخانه عمومی در سطح استان سمنان خبر داد و خاطر نشان کرد: بالغ بر یک میلیون نسخه کتاب در حوزه ها و موضوعات مختلف در کتابخانه های عمومی استان سمنان وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.