کد خبر : 20272
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
-

ناترازی انرژی در حوزه برق و گاز کارخانجات یکی از چالش های پیش روی صنایع است

ناترازی انرژی در حوزه برق و گاز کارخانجات یکی از چالش های پیش روی صنایع است
دکتر عبوری در پایان با بیان اینکه ناترازی انرژی در حوزه برق و گاز کارخانجات یکی از چالش های پیش روی صنایع است،گفت : باید از طریق نیروگاه گازی یا انرژی تجدیدپذیر به دنبال تأمین برق پایدار باشیم ؛

به گزارش ندای مردم ،دکتر مهدی عبوری مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر  در مراسم آغاز عملیات خط انتقال آب خلیج فارس به نی‌ریز ضمن تشکر از همراهی و همدلی مسئولان گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان و با ظرفیت ۶ میلیون متر مکعب در سال انجام می شود.

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر  در ادامه تصریح کرد: در مجموعه فولاد غدیر نی‌ریز تنها بخش احیا به بهره‌برداری رسیده بود و با توجه به اینکه یکی از برنامه های دولت آیت الله رئیسی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود، در این زمینه حمایت‌های خوبی صورت گرفت.

وی تاکید کرد: در بحث تامین معادن اتفاقات خوبی رخ داده و  مجوز برداشت از معادن طی دو هفته اخیر صادر شده که این اتفاق مبارکی است.

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر  با اشاره به تکمیل کارخانه گندله‌سازی مجتمع نی‌ریز با ظرفیت ۲.۵ میلیون تن در سال ، ضرورت انجام مطالعات در خصوص تکمیل‌تر شدن زنجیره فولاد را مهم عنوان کرد افزود: این اقدامات با پیگیری و مدیریت آقای مصطفی پور و همکاری اعضای هیات مدیره و همت کارکنان غدیر نی ریز انجام شده و به نمایندگی از مجموعه غدیر از ایشان قدردانی می کنم .

وی  ضمن تقدیر از اقدامات مجتمع فولاد غدیر نی ریز در حوزه مسئولیت های اجتماعی ادامه داد: بزرگترین اتفاق در باب مسئولیت اجتماعی تولید اشتغال است و این اتفاق با ساخت  کارخانه های متعدد به وجود خواهد آمد.

عبوری تامید کرد: برای بهتر شدن وضعیت معیشت مردم منطقه از اقدامات مجتمع فولاد غدیر نی ریز پشتیبانی می‌کنیم و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

دکتر عبوری در پایان با بیان اینکه ناترازی انرژی در حوزه برق و گاز کارخانجات یکی از چالش های پیش روی صنایع است،گفت : باید از طریق نیروگاه گازی یا انرژی تجدیدپذیر به دنبال تأمین برق پایدار باشیم که طی یکی دو هفته آینده این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد. وظیفه ما حفظ جریان تولید است و برای رسیدن به این هدف نیازمند پشتیبانی هستیم.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.