کد خبر : 2265
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
-

رونق صنعت گردشگری نیازمند مشارکت بخش خصوصی و انجمن های مردم نهاد است

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدی شهر در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهمیرزاد گفت: رونق صنعت گردشگری نیازمند مشارکت انجمن های مردم نهاد و بخش خصوصی با میراث فرهنگی است. به گزارش خبری کارنامه فردا،رحمان فرمانی با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در این شهرستان

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدی شهر در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهمیرزاد گفت: رونق صنعت گردشگری نیازمند مشارکت انجمن های مردم نهاد و بخش خصوصی با میراث فرهنگی است.

به گزارش خبری کارنامه فردا،رحمان فرمانی با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در این شهرستان با همکاری و مشارکت بخش خصوصی گفت: معرفی ظرفیت های گردشگری و رونق صنعت نیازمند اعتبار است که به تنهایی و با بودجه های دولتی پاسخگو نیست.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به دیدگاه علمی و تخصصی در حوزه گردشگری تصریح کرد: تغییر نگرش و نگاه به حوزه درآمد زا گردشگری می تواند منجر به رونق و توسعه آن شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهدی شهر باغ شهر بودن شهمیرزاد را مهمترین ویژگی گردشگری در این شهر نمونه گردشگری بین المللی دانست و افزود: کوچه باغ، طبیعت و دیواره ها از دیگر نقاط جذاب گردشگری در شهمیرزاد است.
به گفته وی، گردشگری صنعت پردرآمدی است و لازمه بهره برداری از این صنعت تامین زیرساخت است.

در این دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهمیرزاد ثبت و احیای آداب و رسوم، حفظ آثار تاریخی و طبیعی را از اهداف و برنامه های این انجمن عنوان کردند.

توجه بیشتر به توسعه گردشگری و تقویت سرمایه های اجتماعی برای همراهی در حفظ میراث فرهنگی، تاریخی و طبیعی بخش شهمیرزاد از دیگر موارد مطرح شده در این نشست از سوی اعضای هیئت مدیره انجمن دوستداران میراث فرهنگی شهمیرزاد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.