کد خبر : 2422
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۰۹
-

آئین افتتاحیه لیگ کتاب‌خوان دانش آموزی در شهرستان گرمسار برگزارشد

آئین افتتاحیه لیگ کتاب‌خوان دانش آموزی  با حضوررئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار؛ مربیان و جمعی از دانش آموزان در دبیرستان بوستان دانش برگزارشد.به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسن نورمحمدی  رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار در آیین افتتاحیه لیگ کتابخوانی دانش آموزی  ضمن بیان اینکه این برنامه ابتکاری است  که هم‌زمان در

آئین افتتاحیه لیگ کتاب‌خوان دانش آموزی  با حضوررئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار؛ مربیان و جمعی از دانش آموزان در دبیرستان بوستان دانش برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسن نورمحمدی  رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار در آیین افتتاحیه لیگ کتابخوانی دانش آموزی  ضمن بیان اینکه این برنامه ابتکاری است  که هم‌زمان در چهار شهرستان استان  سمنان، شاهرود ، دامغان  و گرمسار   با هدف ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می شود بیان داشت: این طرح با همکاری معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمسار اجرا می شود.
دبیر اجرایی طرح لیگ کتابخوانی دانش‌آموزی  شهرستان گرمسار تصریح کرد: ازطرف امور پرورشی  اداره  آموزش و پرورش  در این لیگ 24 تیم از سطح شهرستان گرمسار  از سطح مدارس دخترانه متوسطه اول  در قالب گروه های 3 نفره انتخاب و به اداره کتابخانه های عمومی  معرفی  شدند که این تیم ها  در  مرحله اول درقالب 12 گروه  دو به دو  با هم به رقابت می پردازند.
 وی با تاکید بر اینکه تیم ها باید  درمراحل مختلف ساخت کلیپ معرفی کتاب، شرکت در آزمون حضوری  کتبی و نقد وبررسی کتاب های از قبل تعیین شده به رقابت بپردازند عنوان کرد: به سه تیم برتر جوایز ارزنده اهدا  خواهد شد.
نورمحمدی افزود:  تیم اول نیز جهت رقابت در مرحله استانی به مرکز استان اعزام  می شود و این مسابقات تا اواخر بهمن  ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به  این مسابقات فعلا ویژه دانش آموزان دختر است، افزود: تیم ها به صورت حذفی مقابل هم قرار می گیرند و بر اساس معیارهای اعلام شده با موضوع تحلیل و نقد کتاب داوران تیم برتر را معرفی می کنند.
دبیر اجرایی این طرح درخاتمه افزود: کتاب‌های « قصه های شیرین گلستان سعدی » و « نخلها قد می کشند» از منابع این مسابقه هستند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.