کد خبر : 2473
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
-

نمایشگاه کتاب یک گردهمایی علمی و فرهنگی محسوب می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: نمایشگاه کتاب یک گردهمایی علمی و فرهنگی محسوب می شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در بازدید از نمایشگاه کتاب که در شهمیرزاد به همت حسین جباری، مدیر مسئول انتشارات راستی نو برگزار شد بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یک

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: نمایشگاه کتاب یک گردهمایی علمی و فرهنگی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در بازدید از نمایشگاه کتاب که در شهمیرزاد به همت حسین جباری، مدیر مسئول انتشارات راستی نو برگزار شد بیان داشت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یک فرصت است و عرضه محصولات فرهنگی در قالب این نمایشگاه‌ها به غنی شدن فرهنگ استان  کمک می کند.
وی با تاکید بر اینکه اثرات کتابخوانی در پرورش روح و روان و تغییر رفتار انسان موثر است؛ افزود: در دین اسلام جایگاه ویژه ای به کتاب و کتابخوانی اختصاص یافته است و مهم‌ترین نشانه آن کتاب قرآن به عنوان معجزه پیامبر گرامی اسلام است.
شاکری با اشاره به این مطلب که نمایشگاه کتاب یک گردهمایی علمی و فرهنگی محسوب می شود که از تمام اقشار جامعه در آن حضور پیدا کرده و با تفکرات نویسندگان و آخرین محصولات بازار نشر و کتاب آشنا می شوند اظهار داشت: جامعه بدون کتاب و تقویت فرهنگ مطالعه در مسیر رشد و شکوفایی قرار نمی گیرد.
شایان ذکر است: نمایشگاه کتاب با دو هزار عنوان کتاب در زمینه اعتقادی، علمی، فرهنگی، تاریخ، مذهبی و کودکان و نوجوانان در خانه خورشید شهمیرزاد گشایش یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.