کد خبر : 2726
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

گشت هدفمند پلیس به کشف 33 فقره سرقت انجامید

رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید بر هدفمندسازی گشت های انتظامی از کشف 33 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان های “سمنان و مهدیشهر” خبرداد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “رضا بینقی” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران كلانتري 12 مهر شهرستان سمنان حین گشت زنی های هدفمند خود در

رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید بر هدفمندسازی گشت های انتظامی از کشف 33 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان های “سمنان و مهدیشهر” خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “رضا بینقی” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران كلانتري 12 مهر شهرستان سمنان حین گشت زنی های هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به پرسه زدن های فردی اطراف یک ساختمان نیمه کاره مشکوک می شوند.

وي با اشاره به فرآیندهای پیشگیرانه پلیس اظهار داشت: ماموران متهم را دستگیر و با توجه به اظهارات ضد و نقیض وی و بازرسی های اولیه تعدادی ابزار و آلات سرقت را کشف کردند.

سرهنگ بینقی به تحویل متهم به پلیس آگاهی و آغاز بازجویی های فنی از وی اشاره و خاطرنشان کرد: در بازجویی های تخصصی متهم به 33 فقره با همدستی دوستش در شهرستان های “سمنان و مهدیشهر” اعتراف کرد.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری دیگر متهم این پرونده در “مهدیشهر” خبر داد و گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان توجه به نکات ایمنی و موارد حفاظتی را عامل مهمی در پیشگیری از سرقت های خرد عنوان کرد و از عموم شهروندان خواست: توصیه های مکرر پلیس را رعایت کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.