کد خبر : 3192
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
-

ارمغان راه‌اندازی مرکز گردشگری آب درمانی در سمنان ، رونق اقتصادی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: رونق اقتصادی و اشتغال پایدار ارمغان راه‌اندازی مرکز گردشگری آب درمانی در پارک سیمرغ سمنان خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،، حشمت الله عسگری عصر در نشست سرمایه‌گذاری استان سمنان با موضوع ایجاد مرکز گردشگری آب درمانی در پارک سیمرغ در سالن غدیر استانداری افزود:

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: رونق اقتصادی و اشتغال پایدار ارمغان راه‌اندازی مرکز گردشگری آب درمانی در پارک سیمرغ سمنان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،، حشمت الله عسگری عصر در نشست سرمایه‌گذاری استان سمنان با موضوع ایجاد مرکز گردشگری آب درمانی در پارک سیمرغ در سالن غدیر استانداری افزود: مسئولان ارشد استان تمام‌قد از طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌محور در بخش‌های مختلف استقبال می‌کنند و راه‌اندازی مرکز گردشگری آب درمانی پارک سیمرغ براساس ارزیابی‌های انجام شده، مطلوب و اشتغال‌آفرین است.

وی با اشاره به اینکه، سالانه میلیون‌ها مسافر از جاده‌های ارتباطی استان عبور می‌کنند، گفت: با رفع مشکلات زیرساختی و توسعه گردشگری می‌توان برای جذب این مسافران عبوری در استان اقدام کرد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: در اجرای این طرح پیگیری‌های مستمر از سوی دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذار انجام شود و با رویکرد کارشناسی می‌توان برای تکمیل این طرح اقدام کرد.


عسگری تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان‌های استان پای کار هستند و اگر مانعی ایجاد شود، مدیران ارشد استان برای رفع موانع به صورت موردی طرح‌ها را بررسی می‌کنند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: مهم‌ترین راهبرد برای جذب سرمایه‌گذار، رونق اقتصادی و اشتغالزایی است که با برنامه‌ریزی‌های اصولی این مهم محقق می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.