کد خبر : 10947
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
-

آدرس سایت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی “رنگ ها و نیزنگ ها” اعلام شد

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اعلام آدرس سایت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی “رنگ ها و نیزنگ ها” گفت: هنرمندان و دوستداران شرکت در این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد لک زائی گفت: دوستداران و هنرمندان شرکت در این جشنواره

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اعلام آدرس سایت ارسال آثار به نخستین جشنواره ملی “رنگ ها و نیزنگ ها” گفت: هنرمندان و دوستداران شرکت در این جشنواره تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد لک زائی گفت: دوستداران و هنرمندان شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت این جشنواره به آدرس http://neyranghafestival.irعلاوه بر بارگذاری آثار خود در جریان اخبار و محتوی فراخوان این جشنواره قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت و همکاری این اداره کل برگزار می شود اظهار داشت: این اداره کل بررسی کیفی و داوری آثار بخش هنری این جشنواره را بر عهده دارد.

لک زائی با بیان اینکه این جشنواره در هفت رشته هنری و فرهنگی برگزار می شود تاکید کرد: محدودیتی برای شرکت افراد در این جشنواره ملی فرهنگی و هنری وجود ندارد و شرکت کنندگان می توانند در یک یا چند موضوع آثار خود را به جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها ارسال کنند.

وی، پوستر، فیلم کوتاه مستند، داستانی، انیمیشن، پادکست، نمایش کوتاه، موشن کمیک و موشن گرافیک و نماهنگ را از رشته های هنری این جشنواره برشمرد و اظهار داشت: کتاب صوتی نیز رشته بخش فرهنگی این جشنواره ملی است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خلاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید نو بوده و کپی کاری نباشد و دوستداران شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه با سایت این جشنواره اطلاعات و اخبار کسب و در جریان محورهای فراخوان این جشنواره قرار گیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و اختتامیه نخستین جشنواره ملی رنگ ها و نیرنگ ها نیز خرداد ۱۴۰۰ است.

 هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی، هنری مقابله فرهنگی و هنری با فرق ضاله و عرفان های کاذب و محورهای جشنواره ملی  “رنگ ها و نیرنگ ها” نیز شامل فرقه ها، فرقه ضاله بهائیت، مسیحت صهیونیستی، عرفان های کاذب و فرقه های نوظهور، انجمن حجتیه، تصوف و جریان های انحرافی فرق متصوفه است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.