کد خبر : 3501
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
-

افتتاح وکلنگ زنی 157 میلیارد ریال از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افتتاح و کلنگ زنی 157 میلیارد و هشتصد و شانزده میلیون ریال از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای  این اداره کل در ایام ا… دهه فجر خبر داد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصور کیایی مدیرکل

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از افتتاح و کلنگ زنی 157 میلیارد و هشتصد و شانزده میلیون ریال از پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای  این اداره کل در ایام ا… دهه فجر خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصور کیایی مدیرکل رادهاری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: 6 پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و نهصد میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و 45 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی همزمان با ایام ا… پرفروغ دهه فجر افتتاح می گردد.
منصورکیایی با اشاره به اینکه  بخش حمل و نقل و راه از زیرساختهای مهم و اساسی کشور بوده و به دلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی براقتصاد و سایر فرآیندهای  تاثیر گذار در کشور دارد، گفت : با هدف تامین ایمنی ، بهبود فضای کسب و کار ، اشتغال زایی و رضایتمندی کاربران جاده ای ، پروژه های متعددی در سطح استان در بخش های حمل و نقل و جاده ای اجرا و بهره برداری می گردد.
وی ادامه داد:طی سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علیرغم تمامی دشمنی ها و فشارهایی که از طرف بیگانگان به جمهوری اسلامی وارد شده ،  خوشبختانه تحولات و پیشرفت های بسیاری در کشور اتفاق افتاده است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه گفت : این پروژه ها شامل اجرای روکش آسفالت گرم محور دامغان – معلمان ، اجرای روکش آسفالت گرم محور سمنان – معلمان ( جاده نظامی ) ، اجرایی روکش آسفالت سرد در محور مجتمع گلخانه ای اعتضادیه ، تهیه و نصب تابلوهای هدایت مسیر ( دروازه ای ) ورودی غربی شهرستان سمنان و تاسیسس و بهره برداری از 2 شرکت حمل و نقل کالا در شهرستانهای گرمسار و دامغان است که انشاء… در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد شد .
وی گفت : در راستای وظیفه ذاتی این اداره کل اقدامات گسترده ای را برای ایمن سازی و ارتقای کیفی محورهای مواصلاتی انجام داده که به حمدا… شاهد پیشرفت مطلوبی در پروژه های تدوین شده در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ه ای استان هستیم.
منصورکیایی با اشاره به اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای تمام تلاش خودرا برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم شریف ایران بکار می گیرد، افزود :  در این ایام 3 پروژه در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با عتباری بالغ بر 94 میلیارد ریال  نیز کلنگ زنی خواهد شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت : این پروژه ها شامل اجرای عملیات درزگیری ترک های آسفالتی در شهرستانهای استان با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال ، تراش آسفالت و لکه گیری آسفالت گرم در محورهای حوزه استحفاظی غرب استان با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال و ساماندهی سه راهی اگره در فولاد محله با عتباری درحدودو 20 میلیارد ریال خواهد بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.