کد خبر : 20753
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴
-

کمبود آب یکی از چالش‌های اساسی توسعه صنعتی سمنان است

کمبود آب یکی از چالش‌های اساسی توسعه صنعتی سمنان است
مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی استان سمنان در گردهمایی مدیران صنایع استان گفت :کمبود آب یکی از چالش‌های اساسی توسعه صنعتی سمنان است؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،محمدرضا باقری افزود:کمبود آب یکی از چالش‌های اساسی توسعه صنعتی سمنان است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این حوزه از سال ۱۴۰۱ تاکنون به میزان ۲۴۸ لیتر برثانیه برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی اب تهیه کرده است.

وی بیان داشت: برنامه اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در حوزه آب اجرای چهار پروژه بزرگ خط انتقال پساب شهري در شاهرود، دامغان و سمنان و نیز انتقال آب از جمله رود گرمسار به شهرک‌های صنعتی است.

باقری اظهارداشت  با محقق شدن این پروژه‌های ابرسانی، ۴۱۵ لیتر بر ثانیه تامین آب برای صنایع خواهیم داشت و اجرای این پروژه‌ها ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: طی این مدت، ۱۰۰ مگاوات برق برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تامین شده است.

باقری ادامه داد: در بخش توسعه اراضی از سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۱۲۰۰ هکتار زمین در مراحل نهایی تخصیص قرار گرفت و یک شهرک صنعتی و ۲ ناحیه صنعتی در استان سمنان‌ ایجاد شد.

لازم بذکر است گردهمایی مدیران صنایع با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و بیش از ۱۷۰ تن از مدیران واحدهای صنعتی استان در سالن اجتماعات کسب و کار شهرک صنعتی سمنان برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.