کد خبر : 4351
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۵۰
-

اتحاد و همدلی برای ریشه‌کنی کرونا ویروس بسیار ارزنده و ارزشمند است

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در سمنان گفت: اتحاد و همدلی برای ریشه‌کنی کرونا ویروس بسیار ارزنده و ارزشمند است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،قاسم شریفی در نشست کمیته زیستی کارگروه مبارزه با کرونا در استان سمنان ضمن بیان اینکه بستن در‌های ادارات و نهاد‌های عمومی بدون کسب مجوز‌های

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در سمنان گفت: اتحاد و همدلی برای ریشه‌کنی کرونا ویروس بسیار ارزنده و ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،قاسم شریفی در نشست کمیته زیستی کارگروه مبارزه با کرونا در استان سمنان ضمن بیان اینکه بستن در‌های ادارات و نهاد‌های عمومی بدون کسب مجوز‌های لازم ممنوع است، گفت: برپایی «میز خدمت» به هیچ عنوان به معنای بسته شدن در‌های ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی و خدمات رسان نیست.

وی افزود: میز خدمت به دو صورت الکترونیکی و حضوری ارائه خدمت می‌کند و در آن، کارشناس خبره‌ای در ورودی ادارات حضور خواهد داشت و به جای اینکه ارباب رجوع در واحد‌های مختلف سرگردان شود، درخواست او به‌صورت الکترونیکی و سیستمی به واحد‌های ذی‌ربط ارجاع می‌شود و این به معنای مجوز بستن در‌های ساختمان‌های اداری نیست.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان تاکید کرد: گلایه‌های جمعی از شهروندان سمنانی مبنی بر بسته بودن درب‌های ساختمان‌های اداری شهرداری سمنان امروز در رسانه‌ها منتشر شده بود.

شریفی افزود: در روز‌های گذشته اقشار مردم در قالب نیرو‌های بسیجی برای همکاری با پزشکان، پرستاران و کادر خدماتی در بیمارستان‌های استان اعلام آمادگی کردند که این اتحاد و همدلی برای ریشه‌کنی کرونا ویروس بسیار ارزنده و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه گندزدایی سطل‌های زباله در معابر شهری و روستایی استان به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است، گفت: برخی از شهروندان تاکنون شیوع کرونا ویروس را درک نکرده‌اند که باید با اطلاع‌رسانی‌های دقیق و همه‌جانبه برای رفع این چالش اقدام کرد و این در حالی است که مقابله با تهدید‌های زیستی برای مهار شیوع کرونا ویروس در اولویت قرار داشته و حفاظت از اماکن حساس استان با تلاش نیروی‌های نظامی و انتظامی در دست اجرا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.