کد خبر : 3644
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
-

طرح همیار مادر و کودک برای اولین بار اجرا می شود

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان خوستان از اجرای طرح “همیار مادر و کودک” برای اولین بار خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی حسن زاده در این باره گفت :این طرح در راستای برنامه خانواده سالم و به منظور ارتقای سلامت روان مادران در معرض آسیب و کودکان آنها و پیشگیری و

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان خوستان از اجرای طرح “همیار مادر و کودک” برای اولین بار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی حسن زاده در این باره گفت :این طرح در راستای برنامه خانواده سالم و به منظور ارتقای سلامت روان مادران در معرض آسیب و کودکان آنها و پیشگیری و کنترل و کاهش آسیب های روانی-اجتماعی در ایشان، بررسی وضعیت دلبستگی مادر و کودک و کاهش آسیب هایی که در آینده کودک با آنها مواجه است و برای اولین بار از سال 99 در سراسر کشور اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح ،مادران باردار 3 ماهه و بالاتر در معرض آسیب و در مناطق کم برخوردار هستند افزود: 3 تسهیلگر در 3 پایگاه سلامت اجتماعی شهرستان اهواز، 30 مادر باردار را در پروسه ای 3 ساله مورد آموزش و ارزیابی قرار خواهند داد.

حسن زاده خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی منسجم انجام شده، پس از آموزش تسهیلگران، فرآیند یادگیری مشارکتی برای مادران اجرا می شود و پس از پایش در پایان سال، نتایج مورد ارزشیابی قرار می گیرند.

گفتنی است:  اختتامیه کارگاه آموزشی ،تربیت مدرس TOT طرح “همیار مادر و کودک” ویژه کارشناسان و تسهیلگران پایگاه های سلامت اجتماعی استان های خوزستان، خراسان شمالی، سمنان، گیلان، گلستان و مازندران که طی روزهای 19 لغایت 21 بهمن ماه درسرسرای مجتمع خدمات بهزیستی فتح المبین اهواز برگزار شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.