کد خبر : 4173
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
-

۱۰۵ نفر با علائم بیماری تنفسی در شاهرود بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرودگفت: تا ظهر یکشنبه ۱۷۰ مورد مراجعه به بیمارستان امام حسین (ع) به صورت اورژانسی ثبت شده که ۱۰۵ مورد آن به بستری انجامیده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن درباره آخرین اخبار کرونا ویروس، یکشنبه یازدهم اسفند ماه گفت: بیش از ۱۷۰ مورد با علائم عفونت‌های تنفسی مراجعه سرپایی به

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرودگفت: تا ظهر یکشنبه ۱۷۰ مورد مراجعه به بیمارستان امام حسین (ع) به صورت اورژانسی ثبت شده که ۱۰۵ مورد آن به بستری انجامیده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،رضا چمن درباره آخرین اخبار کرونا ویروس، یکشنبه یازدهم اسفند ماه گفت: بیش از ۱۷۰ مورد با علائم عفونت‌های تنفسی مراجعه سرپایی به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) داشته و ۱۰۵ نفر بستری شده‌اند.

وی درباره آمار قطعی کرونا، افزود: تا کنون آزمایش کرونا برای هشت مورد مثبت شده که از این تعداد پنج نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه هم‌اکنون دو نفر بستری و تحت مراقبت هستند و یک نفر نیز در شهرستان شاهرود فوت کرده است.

چمن تاکید کرد: باز هم از مردم می‌خواهیم تا از مراجعه بی‌مورد و غیر ضروری به بیمارستان پرهیز کرده و حتماً مسائل بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.