کد خبر : 4630
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

طرح غربالگری در مبادی خروجی و ورودی شهرهای استان سمنان آغاز شد

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا طرح غربالگری در مبادی خروجی و ورودی شهرهای استان آغاز شده است. به گزارش پایکگاه خبری کارنامه فردا ،قاسم شریفی در همایش ویدئو کنفرانسی شهرداران استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه گزارش‌های خوبی برای

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا طرح غربالگری در مبادی خروجی و ورودی شهرهای استان آغاز شده است.

به گزارش پایکگاه خبری کارنامه فردا ،قاسم شریفی در همایش ویدئو کنفرانسی شهرداران استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه گزارش‌های خوبی برای مقابله با کرونا ویروس در استان طی هفته‌های گذشته ارسال‌شده است، ابراز کرد: یکی از اقدامات مهمی که باید صورت گیرد، مشارکت مردم و جلب آن توسط تمام دستگاه‌های فرهنگی، خدماتی، دولتی و اجرایی و… است.

وی درباره افدامات شهرداری‌های استان سمنان نیز، افزود: ضدعفونی شهرهای استان برای مقابله با کرونا ویروس از سوی شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی و مردمی تاکنون مطلوب و ارزنده بوده است.

عضو کمیته استانی مبارزه با کرونای استان سمنان همچنین گفت: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان، باید تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها، امکانات خود از جمله مجتمع‌های چندمنظوره و سوله‌های خود را در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود قرار دهند.

شریفی در ادامه با بیان اینکه همدلی دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان بسیار تأثیرگذار است، گفت: همکاری شهرداری‌ها با دیگر دستگاه‌های مربوط در ورودی و خروجی شهرهای استان برای اجرای طرح غربالگری و مبارزه با کرونا که از امروز به صورت نمادین در سطح استان آغاز شد اما از چند روز قبل وظایف خود را صورت می‌داد، اجتناب‌ناپذیر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.