کد خبر : 4932
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
-

950 بازدید نظارتی ازتأسیسات گردشگری در استان سمنان

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 950 بازدید نظارتی ازتأسیسات گردشگری در استان انجام شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، «محمد طاهریان» امروز در گفت و گویی افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در خصوص لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مسافران

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 950 بازدید نظارتی ازتأسیسات گردشگری در استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، «محمد طاهریان» امروز در گفت و گویی افزود: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی در خصوص لزوم نظارت بر واحدهای گردشگری و حفظ سلامت مسافران بازدید از تاسیسات گردشگری انجام می شود.

طاهریان افزود: از این تعداد بازدیدها که از تاریخ 28 اسفند 1398 تا 15 فروردین 1399   می باشد،572 بازدید از مراکز اقامتی، 312 بازدید از مراکز بین‌راهی و سفره خانه سنتی، 66 بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است.

وی گفت:طی بازدیدهای صورت گرفته 5 تذکر و 3 اخطار کتبی به واحدها داده شده است و 2 واحد متخلف شناسایی و پلمب شده اند.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: نظارت مستمر بر تمامی تأسیسات گردشگری و به ویژه واحدهایی مانند اقامتگاه های بوم گردی، خانه مسافرها، مهمانپذیرها که از پذیرش منع گردیده اند  وجود دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص واحد متخلف پلمب یا لغو مجوز خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.