کد خبر : 5123
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
-

توزیع 12 هزار لیتر مواد ضد عفونی در سوادکوه شمالی

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی از توزیع 12 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و 37 هزار عدد ماسک و 21 هزار جفت دستکش بهداشتی بین مردم این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرگرد احمد شعبانی از توزیع 12 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و 37 هزار عدد ماسک و 21 هزار

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی از توزیع 12 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و 37 هزار عدد ماسک و 21 هزار جفت دستکش بهداشتی بین مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرگرد احمد شعبانی از توزیع 12 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و 37 هزار عدد ماسک و 21 هزار جفت دستکش بهداشتی بین مردم این شهرستان خبر داد و گفت:قرارگاه زیستی سپاه شهرستان سوادکوه شمالی برابر دستورالعمل ابلاغی در ابتدای شیوع ویروس کرونا تشکیل شده و برای مقابله با این ویروس تمهیدات و برنامه ریزی هایی صورت پذیرفت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی با اشاره به کمک خیرین و نیروهای جهادی شهرستان برای مقابله با این ویروس ابراز داشت:تا این لحظه 43 خیاط در سطح شهرستان مشغول تولید اقلام بهداشتی مباشند که پس از بسته بندی میان مردم توزیع می گردد

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی و سبد کالا برای خانواده هایی که در اثر این بیماری از لحاظ معیشتی دچار مشکل شده اند ابراز داشت:طرح غربالگری ویروس کرونا توسط بسیجیان سطح پایگاه های شهرستان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان به صورت 100 درصدی اجرا شده است.

سرگرد شعبانی گفت:قرار گاه پدافند زیستی شهرستان تا مهار کامل ویروس همچنان به برنامه ها و فعالیت های خود ادامه داده و به یاری خدا این ویروس منحوس را شکست می دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.