کد خبر : 9317
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۵۵
-

۳۰ میلیون تومان صدقه از روش پرداخت الکترونیکی جمع‌آوری‌شده است

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان ۳۰ میلیون تومان صدقه را از ریق سامانه الکترونیکی پرداخت کردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسن ویلان افزود : در شش ماه ابتدای سال جاری دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه در سطح استان سمنان جمع‌آوری‌شده است. وی افزود: از این میزان ۳۰

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان ۳۰ میلیون تومان صدقه را از ریق سامانه الکترونیکی پرداخت کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسن ویلان افزود : در شش ماه ابتدای سال جاری دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان صدقه در سطح استان سمنان جمع‌آوری‌شده است.

وی افزود: از این میزان ۳۰ میلیون تومان از روش پرداخت الکترونیکی جمع‌آوری‌شده است و ۷۷ هزار و ۵۶۳ صندوق کوچک فعال خانگی، سه هزار و ۸۷ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۹۰۲ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان نیز قرار دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان پرداخت صدقه از طریق اپلیکیشن سکه را از دیگر روش‌های مشارکت در این امر عنوان کرد و افزود: آحاد مردم استان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷* در کوتاه‌ترین زمان ممکن در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.