کد خبر : 20938
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
-

شرایط تقسیط شهریه دانشجویان مشخص شد

شرایط تقسیط شهریه دانشجویان  مشخص شد
ندای مردم -بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری نسبت به انتخاب واحد نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ اقدام کنند. همچنین بازه زمانی حذف و اضافه برای دانشجویان از ۵ تا ۱۱ اسفند ماه تعیین شده است. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان به نقل از ایسنا  ،شرایط و نحوه درخواست تقسیط شهریه دانشجویان شهریه‌پرداز دانشگاه علامه‌طباطبائی برای نیم‌سال دوم تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

طبق اعلام دانشگاه علامه‌طباطبائی، با توجه به هماهنگی‌های انجام شده میان معاونت دانشجویی و معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، امکان تقسیط شهریه متغیر تعدادی از دانشجویان نوبت دوم فراهم شده است. دانشجویان متقاضی باید در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ درخواست خود را ارائه کنند.

نحوه درخواست دانشجویان متقاضی

دانشجویان جهت ثبت درخواست خود به آدرس اینترنتی erp.atu.ac.ir یا وب سایت اصلی دانشگاه، بخش خدمات الکترونیک، اتوماسیون اداری دانشگاه مراجعه و از قسمت «احراز هویت مرکزی»  اقدام به ورود اطلاعات (نام کاربری و گذر واژه) کنند. نام کاربردی و گذرواژه همان ایمیل ورود به سیستم دانشگاه و یا نام کاربری و گذرواژه دانشجو برای ورود به حساب کاربری اینترنت دانشگاه است.

پس از ورود به پورتال، در قسمت «سایر درخواست ها» فرم مربوط به تقسیط شهریه را تکمیل کرده و جهت بررسی ارسال کنید. برای پیگیری درخواست می‌توانید از قسمت کارتابل در پورتال، روند کار خود را پیگیری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.