کد خبر : 6307
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
-

۱۸۰۰سبد کالا بین نیازمندان شهرستان شاهرود توزیع شد

رئیس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۵ بسته سبد کالا بین مددجویان این شهرستان توزیع شد، گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شرایط کرونا است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محمد بلوچی ضمن بیان اینکه پیرو فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب به منظور کمک به

رئیس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۵ بسته سبد کالا بین مددجویان این شهرستان توزیع شد، گفت: هدف از اجرای این طرح کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شرایط کرونا است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، محمد بلوچی ضمن بیان اینکه پیرو فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب به منظور کمک به اقشار ضعیف جامعه و آسیب دیدگان از کرونا، ستاد ساماندهی مشارکت‌های مردمی در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، گفت: در این شرایط یک هزار و ۸۰۵ سبد کالا به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بین مددجویان شاهرود توزیع‌شده است.

وی از توزیع سه هزار و ۸۶۰ بسته سبد بهداشتی مقابله با کرونا بین مددجویان کمیته امداد توسط مراکز نیکوکاری شاهرود خبر داد و افزود: ارزش ریالی هر بسته ۲۷۰ میلیون ریال را شامل می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام شاهرود ضمن اشاره به افزایش خانوار‌های نیازمند کمک در شرایط شیوع کرونا، از مردم خواست تا مانند همیشه به یاری این خانواده‌ها بشتابند و ابراز داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته کمک‌های این نهاد همچون اقلام بهداشتی و … در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

بلوچی بابیان اینکه تعداد ۴۲ رأس گوسفند به نیت دفع بلا و از بین رفتن ویروس کرونا قربانی شده است، تصریح کرد: تعداد دو هزار و ۶۱۰ پرس غذای گرم نیز بین مددجویان توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان تعداد ۹ آشپزخانه مهدوی در شاهرود برپاشده است، ابراز داشت: این آشپزخانه‌ها به منظور پاسخگویی به‌فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص راه‌اندازی «رزمایش گسترده مواسات و همدلی» و اجرای پویش ملی بخشش ایرانیان و طرح هم‌سفره برپا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.