کد خبر : 9493
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
-

آموزش های کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی، معطوف به امور تخصصی حوزه فرهنگ و هنر باشد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ارتقای دانش تخصصی پرسنل را ضروری دانست و بر ارائه آموزش های تخصصی حوزه فرهنگ و هنر به کارکنان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد لک زائی در نشستی با کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ارتقای دانش تخصصی پرسنل را ضروری دانست و بر ارائه آموزش های تخصصی حوزه فرهنگ و هنر به کارکنان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد لک زائی در نشستی با کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی از واحد آموزش این اداره کل خواست تا آموزش های پرسنل را به سمت ارائه آموزش های تخصصی حوزه فرهنگ و هنر معطوف و دوره های آموزشی جدید را با این رویکرد عملیاتی کند.

وی، هدف از این اقدام را ارتقای دانش تخصصی پرسنل بیان کرد و گفت: پرسنل حوزه فرهنگ و هنر علاوه بر پاسخگویی به جامعه هدف باید از توانایی بالایی در ارائه خدمات به سایر دستگاهها و نهادها را در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند و این امر با توسعه آموزش های مورد نیاز تخصصی دست یافتنی است.

لک زائی، بررسی شرایط موجود معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز از برنامه های خود بیان کرد و گفت: شرایط موجود در این معاونت بر اساس شاخص SWOT  و رویکردهای مدیریت استراتژیک بررسی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه باید نقاط ضعف و قوت و نیز فرصت و تهدیدها در این حوزه بررسی و شناسایی شود تا امکان ارائه خدمات به جامعه هدف و به ویژه اهالی فرهنگ و هنر به خوبی فراهم شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، همچنین بر ضرورت توجه به تکریم ارباب رجوع و پرسنل تاکید کرد.

محمد لک زائی روز چهارشنبه با ابلاغ فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این اداره کل منصوب و مشغول به کار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.