کد خبر : 6704
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
-

اجرای طرح کاهش پیک تابستانی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: پرداخت پاداش همکاری پیک تابستان به مشترکان برق، با هدف مدیریت مصرف برق، کاهش پیک مصرفی، پایداری شبکه و همچنین جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی در دستور کار قرار گرفته است. به‌گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، “حسین قدیمی” با بیان این مطلب، از موفقیت شرکت توزیع نیروی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: پرداخت پاداش همکاری پیک تابستان به مشترکان برق، با هدف مدیریت مصرف برق، کاهش پیک مصرفی، پایداری شبکه و همچنین جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

به‌گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، “حسین قدیمی” با بیان این مطلب، از موفقیت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در اجرای طرح کاهش پیک و کسب رتبه چهارم کشوری از ۳۹ شرکت با عملکرد ۱۲۷ درصد و تخصیص پاداش ۱۵ میلیارد ریالی به حساب مشترکان همکار در سال گذشته خبر داد.


وی از امضای تفاهم‌نامه همکاری با ۱۵۸ مشترک در بازه زمانی ۱۵ خرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در سال ۱۳۹۹ به بیش از سه برابر افزایش یابد.


قدیمی در ادامه افزود: مشترکانی که در بازده زمانی فوق و در ساعات پیک مصرف برق اقدام به کاهش مصرف نموده اند، مشمول پرداخت پاداش شده اند.


وی، بیشترین میزان مشارکت را در مدت پیک بار بخش صنعتی عنوان کرد و گفت: از مجموع مشترکان همکار، ۵۰ مشترک بخش CNG تاثیر قابل توجهی بر پیشبرد اهداف مد نظر داشتند.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از اجرای طرح «کاهش پیک استان» در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای اجرای ضوابط اجرایی و پیک سال ۱۳۹۹ و بهره مندی و به حداقل رساندی خاموشی های احتمالی تفاهم نامه همکاری با مشترکان به صورت جدی در دستور کار شرکت توزیع برق استان قرار دارد.
قدیمی در پایان ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم فهیم استان در سال جاری شاهد بروز خاموشی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.