کد خبر : 6812
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
-

امدادرسانی به۲۱حادثه در استان سمنان طی تعطیلات عید فطر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی این جمعیت به ۲۱ مورد حادثه طی تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: درمجموع این حوادث ۲۶ گروه عملیاتی برای امدادرسانی اعزام شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مظفر محمدخانی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در عید فطر به ۲۱ حادثه امدادرسانی کرده است، ابراز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی این جمعیت به ۲۱ مورد حادثه طی تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: درمجموع این حوادث ۲۶ گروه عملیاتی برای امدادرسانی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مظفر محمدخانی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در عید فطر به ۲۱ حادثه امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: از این تعداد بیشترین حادثه با هشت مورد به حوادث جاده‌ای، پنج مورد امدادرسانی کوهستان، پنج مورد خدمات حضوری، دو مورد غرق‌شدگی و یک مورد خدمات مناسبتی را شامل می‌شود.

وی مجموع کل حادثه دیدگان را ۸۲۲ نفر و مجموع آسیب دیدگان را ۸۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع این حوادث پنج نفر نجات یافتند که به‌صورت سرپایی درمان یا راهی بیمارستان‌ها شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه دو نفر در ارتفاعات فرعی ارتفاعات روستای مومن‌آباد دامغان و منطقه سیاه رودبار-روستا کلیم فولاد محله مفقود شدند، ابراز داشت: ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته مفقودی فردی در کیلومتر ۳۵ محور دامغان به شاهرود فرعی ارتفاعات روستای مؤمن آباد به پایگاه هلال‌احمر نعیم‌آباد گزارش شد که با حضور نیرو‌های امداد و نجات هلال‌احمر عملیات ساعت ۲۳:۵۲ پایان یافت که حال این فرد خوب است.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: دیگر مفقودی در کیلومتر ۳۵ محور شهمیرزاد به فولاد محله منطقه سیاه رودبار-روستا کلیم ساعت ۱۷:۲۵ روز گذشته به وقوع پیوست که با حضور چهار نفر از عوامل پایگاه کوهستان شهمیرزاد عملیات ساعت ۰۲:۳۰ بامداد با نجات فرد خاتمه یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.