کد خبر : 7168
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
-

رونمایی از کتاب سه تار دلش در شاهرود

در مراسمی از کتاب سه تار دلش با موضوع داستان زندگی ۳ برادر شهید میرکریمی در روستای قلعه نوخرقان شاهرود رونمایی شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،فرزانه نعیمی نویسنده کتاب سه تار دلش با بیان اینکه در این کتاب داستان زندگی براداران میرکریمی با محوریت و از دریچه نگاه مادر شهیدان روایت شده است گفت: ویژگی

در مراسمی از کتاب سه تار دلش با موضوع داستان زندگی ۳ برادر شهید میرکریمی در روستای قلعه نوخرقان شاهرود رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،فرزانه نعیمی نویسنده کتاب سه تار دلش با بیان اینکه در این کتاب داستان زندگی براداران میرکریمی با محوریت و از دریچه نگاه مادر شهیدان روایت شده است گفت: ویژگی این کتاب شهادت ۳ برادر شهید به فاصله کوتاه از یکدیگر است.

وی افزود: شهید سید محمود میرکریمی در سن ۲۰ سالگی در دهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، حجت الاسلام سید محسن میرکریمی نیز در سن ۲۰ سالگی در ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه قلاویزان به دست دشمن بعثی آسمانی شد و شهید سیدعلی اصغر میرکریمی در سن ۱۸ سالگی در سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه سردشت به شهادت رسید.

گفتنی است، این کتاب ۱۲۰ صفحه‌ای داستان شهیدان سید محمود، سید علی اصغر و حجت الاسلام سید محسن میرکریمی به نویسندگی فرزانه نعیمی منتشر شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.