کد خبر : 7843
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
-

صدور سند تک برگی برای اراضی ملی استان سمنان

سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت:بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان تبدیل به سند مالکیت دفترچه ایی به تک برگی شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حمیدرضا عبدوس افزود: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰

سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت:بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان تبدیل به سند مالکیت دفترچه ایی به تک برگی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،حمیدرضا عبدوس افزود: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان تبدیل به سند مالکیت دفترچه ایی به تک برگی (کاداستر) که نقشه‌های کاداستری حدود ۰۰۰/۵۰۰ هکتار نیز آماده برای صدور سند کاداستر می‌باشد که با اجرای کاداستر یک میلیون هکتار در سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۵ درصد از اراضی ملی استان دارای سند کاداستر خواهد شد.

عبدوس ابراز داشت: هدف از تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی و دولتی اصلاح نقشه‌های سنواتی توام با برطرف کردن تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی و در نهایت اخذ اسناد تک برگی و یا تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.