کد خبر : 8168
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
-

هشدار معاون عمرانی استاندار سمنان به پیمانکار بزرگترین پروژه گردشگری سرخه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با انتقاد از روند کند تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه بر ضرورت تسریع در ساخت این پروژه بزرگ تاکید کرد. ​ منوچهر فخری ۲۱ مرداد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه اظهار کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات این پروژه بزرگ،

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با انتقاد از روند کند تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه بر ضرورت تسریع در ساخت این پروژه بزرگ تاکید کرد.

منوچهر فخری ۲۱ مرداد در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی احداث مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه اظهار کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات این پروژه بزرگ، انتظار می‌رود که روند عملیات عمرانی و اجرایی آن شتاب گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه یکی از طرح‌های مطلوب گردشگری در استان است که با عنایت شخص رئیس دولت تدبیر و امید و پیگیری‌های ویژه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در شهرستان سرخه کلید خورده و عملیات ساخت آن در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با ابراز نارضایتی از سرعت پیشرفت این پروژه مهم گردشگری از سوی پیمانکار طرح افزود: اعتبار مطلوبی به صورت نقدی برای تکمیل و به سرانجام رسیدن این طرح تخصیص یافته که به سبب همین امر عذرهایی مبنی بر مسائل مالی و مرتبط کردن این موضوع با کندی پیشرفت پروژه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

فخری با اشاره به برخی موانع پیش روی این طرح عمرانی، ادامه داد: مسائل و موارد پیرامون زمین و برق این طرح از طریق راه و شهرسازی و مدیریت توزیع نیروی برق استان پیگیری و مرتفع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه بر سر مسائل حوزه عمرانی و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها به هیچ عنوان با هیچ فردی عقد اُخوت نبسته‌ایم تصریح کرد: هیچ کوتاهی در این پروژه و دیگر پروژه‌های فعال استان قابل چشم پوشی نیست.

وی با بیان اینکه استاندار سمنان شخصا پیگیر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی است اضافه کرد: پیشرفت عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی گردشگری سرخه به صورت مستمر و روزانه توسط حوزه معاونت عمرانی استانداری پیگیری و هر ۱۵ روز از روند عملیات احداث بازدید به عمل می‌آید.

 این مدیر مسوول ضمن تاکید بر سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه وهده داد:  در صورت عدم تسریع و پیشرفت مطلوب در احداث پروژه، برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.

مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه که در زمینی به وسعت ۲۴ هزار متر مربع و با زیربنای ۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع در حال احداث است دارای بخش‌های مختلف و از جمله:  رستوران ، کافه ، کتابخانه، موزه، سالن چندمنظوره، کلاس و کارگاه‌های آموزشی و…است.

طرح ساخت مجتمع فرهنگی و گردشگری سرخه از مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان سمنان در سال ۱۳۹۷ بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.