کد خبر : 9067
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
-

انحراف اتوبوس در محور سمنان-دامغان

انحراف اتوبوس در محور سمنان-دامغان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان  بابیان اینکه یک اتوبوس در محور سمنان-دامغان از مسیر منحرف شد، گفت: سه مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مظفر محمدخانی با بیان اینکه شب گذشته یک اتوبوس در محور سمنان-دامغان از مسیر منحرف شد، گفت: سه مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند. وی با

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان  بابیان اینکه یک اتوبوس در محور سمنان-دامغان از مسیر منحرف شد، گفت: سه مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،مظفر محمدخانی با بیان اینکه شب گذشته یک اتوبوس در محور سمنان-دامغان از مسیر منحرف شد، گفت: سه مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات به ۲۸ نفر حادثه‌دیده امدادرسانی شده است، تصریح کرد: سه نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر برای کمک به حادثه‌دیده‌ها به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه در حادثه دیگری شب گذشته واژگونی یک دستگاه پراید نیز به هلال‌احمر میامی گزارش شد، افزود: این سانحه روبه روی پارک آب مرجان میامی به وقوع پیوست که متأسفانه در پی آن‌یک مجروح و یک نفر جان باخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.