کد خبر : 9167
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
-

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سمنان به مناسبت روز آتش‌نشان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سمنان با انتشار پیامی روز آتش‌نشان را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک گفت. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا شربتدار به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشان، با صدور پیامی این روز را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سمنان با انتشار پیامی روز آتش‌نشان را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا شربتدار به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشان، با صدور پیامی این روز را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک گفت.


متن پیام معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار سمنان به این شرح است:

حرکت در مسیر خدا و یاری رساندن به انسان‌ها به حق گام نهادن در مسیر الهی و جاده خلوص، صداقت و مردانگی است، بی‌شک یکی از عرصه‌های خاص مشاغل مهم و در عین حال سخت و مخاطره‌آمیز شغل آتش‌نشانی است.

آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند.

آتش‌نشانان چه در میان شعله‌های آتش و چه در میان سایر رویدادها از جمله غریق نجات، تصادفات و حوادث خانگی با سرعت عمل و دقت و با قبول صدمات جانی متعدد تلاش دارند تا به کالبد شهر و انسان‌ها جانی تازه بخشند.

اینجانب فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشان را به تمام کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک عرض می‌نمایم و ضمن سپاس و تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان، امیدوارم که همواره پیروز، سلامت و پر سعادت باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.