کد خبر : 9286
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
-

بزرگترین چیدمان مهربانی توسط خیرین سازمان بهزیستی کشور تکمیل شد

بزرگترین چیدمان مهربانی توسط خیرین سازمان بهزیستی کشور تکمیل شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: پویش پازل همدلی در استان سمنان همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: پویش پازل همدلی در استان سمنان همزمان در سراسر کشور آغاز شد و بمنظور تهیه و توزیع لوازم التحریر جهت ارائه به محصلین تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که بیش از ۱۰۰ هزار نفر می باشند برگزار می شود .

وی افزود: این پویش در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که بمنظور تهیه صد هزار بسته لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی است اجرایی می شود ، پازل طراحی شده در این پویش بزرگ‌ترین پازل دنیا و با مشارکت مردم ایران تکمیل می شود .

ایزدپور گفت : پازل  همدلی شامل ۳۲ پازل جدگانه و به طرح نقشه هر استان در اندازه ۱۲۰ در ۹۰ سانتی‌متری و متشکل شده از هزار قطعه که پشت هر پازل دارای شماره و سریال مختص به خود و دارای کد رهگیری است که خیرین با خرید این پازل ها اقدام به تکمیل پازل استان خود یا هر استان مد نظر می نمایند ،  قطعات پازل خریداری شده توسط خیرین به مبلغ صد هزار ریال است و به مشخصات ایشان در پازل اصلی کشوری ثبت می گردد .

 مدیر کل بهزیستی استان سمنان تصریح کرد: هر استان می تواند با توجه به شرایط آن استان در شیوع ویروس کرونا امکان حضور، فعالیت و مشارکت کلیه خیرین، صاحبان سرمایه و مدیران دستگاه های اجرایی را بمنظور مشارکت حداکثری فراهم کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.