کد خبر : 19491
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
-

 گواهینامه جعلی راننده را لو داد

 گواهینامه جعلی راننده را لو داد
 رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک فقره گواهینامه جعلی توسط ماموران یگان امداد شهرستان سمنان خبر داد .؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سرهنگ کارآگاه ” محمود گیلانی” افزود: ماموران گشت یگان امداد شهرستان سمنان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سمنان – تهران به یک دستگاه خودروی پراید با راننده غیر بومی مشکوک و برای بررسی مدارک و وضعیت خودرو ، آن را متوقف کردند .

وی در ادامه افزود : ماموران در بررسی مدارک مشاهده کردند که راننده علاوه بر کارت و بیمه خودرو ، یک فقره گواهینامه هوشمند پایه سوم به همراه دارد که سرپرست تیم گشتی به اصالت آن مشکوک شده و مراتب را از طریق بی سیم از مرکز فرماندهی و کنترل عملیات استعلام کرد .

کارآگاه گیلانی با اشاره به اینکه در استعلام گرفته شده از پلیس راهور مشخص شد گواهینامه جعلی بوده اظهار کرد : متهم برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی های صورت گرفته اذعان داشت از آنجایی که تاکنون موفق به اخذ گواهینامه نشده ، با پرداخت مبلغ زیادی یک فقره گواهینامه پایه سوم جعلی را از فردی ناشناس در تهران تهیه کرده است .

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه تحقیقات در این خصوص تا روشن شدن تمام ابعاد و شناسایی جاعل همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد : راننده خودرو به علت تهیه مدارک جعلی و استفاده از آن پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.