کد خبر : 1287
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
-

همایش گردشگری- آموزش ، مهارت و اشتغال در دانشگاه سمنان برگزار می شود

همزمان با هفته گردشگری همایش گردشگری و آموزش ، مهارت و اشتغال با حضور مسئولان کشوری این حوزه و نیز استان در تالار دانش دانشگاه سمنان برگزار می شود . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : پنجم تا 12 مهر به عنوان هفته گردشگری

همزمان با هفته گردشگری همایش گردشگری و آموزش ، مهارت و اشتغال با حضور مسئولان کشوری این حوزه و نیز استان در تالار دانش دانشگاه سمنان برگزار می شود .
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : پنجم تا 12 مهر به عنوان هفته گردشگری نامگذاری شده و این همایش نهم مهر با هدف بررسی و توسعه صنعت گردشگری و تاثیر آن بر ارزشهای فرهنگی – اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی جامعه برگزار می شود .
دکتر محمد رحیمی با اشاره به نامگذاری امسال سازمان جهانی جهانگردی به عنوان سال آموزش ، مهارت و اشتغال افزود : با توجه به اینکه دانشگاهها در این زمینه نقش مهمی دارند ، برگزاری این همایش در دانشگاه سمنان در پیشبرد اهداف علمی آن بی تاثیر نخواهد بود .
به گفته وی ، این همایش با حضور معاون وزیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و دیگر مسئولان استانی و کشوری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در دانشگاه سمنان برگزار می شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.