کد خبر : 10097
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
-

رئیس انجمن بازیهای بومی محلی کارگران شهرستانهای گرمسار و آرادان منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس انجمن بازیهای بومی محلی کارگران استان سمنان، حمید دهقانی به عنوان رئیس انجمن بازیهای بومی محلی کارگران شهرستانهای  گرمسار و ارادان منصوب شد . ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، در متن این حکم انتصاب آمده است: با سلام با احترام ، نظر به تعهد و توانمندی های ارزنده جنابعالی

طی حکمی از سوی رئیس انجمن بازیهای بومی محلی کارگران استان سمنان، حمید دهقانی به عنوان رئیس انجمن بازیهای بومی محلی کارگران شهرستانهای  گرمسار و ارادان منصوب شد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، در متن این حکم انتصاب آمده است:


با سلام

با احترام ، نظر به تعهد و توانمندی های ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان رئیس  انجمن  بازیهای  بومی محلی  کارگران  شهرستان های گرمسار و آرادان منصوب می شوید.

با عنایت به جایگاه  ورزش در تامین  سلامت  روح و جسمی  ایجاد  نشاط و شادابی  عمومی جامعه  ونیز برنامه ریزی  راهبردی  برای  کسب موفقیت  در عرصه های  مختلف  ورزشی  امید است با اتکال  به خداوند  متعال  و بهره گیری  از توان  علمی وعملی کارشناسان و استعداد های موجود در این رشته ها  و با بهرگیری از ظرفیت ها و مجموعه های کارگری شهرستانی، و ظایف محوله را به انجام رسانید.

یایان ذکر است، حمید دهقانی دارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی و نویسنده و مولف کتاب می باشد و در سوابقی شغلی وی کارشناس فنی تعدادی از شرکتهای مهم و شهردار کهن آباد وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.