کد خبر : 10101
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
-

ساماندهی ورودی شرقی سمنان در صورت هماهنگی های قانونی توسط اداره کل راه و شهرسازی

شهردار سمنان گفت: برای ساماندهی ورودی شرقی سمنان، منتظر هماهنگی‌های قانونی اداره کل راه و شهرسازی استان هستیم. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی اظهار کرد: مبادی ورودی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساختار کالبدی و فضایی شهر است و مسافران از این طریق و با ورود به شهر، نخستین تصویر از کل یک

شهردار سمنان گفت: برای ساماندهی ورودی شرقی سمنان، منتظر هماهنگی‌های قانونی اداره کل راه و شهرسازی استان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی اظهار کرد: مبادی ورودی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساختار کالبدی و فضایی شهر است و مسافران از این طریق و با ورود به شهر، نخستین تصویر از کل یک شهر را در ذهن خود تداعی می‌کنند.

وی ساماندهی مبادی ورودی شهر را از عناصر هویت بخش آن دانست و افزود: برای افزایش کارایی ورودی شرقی شهر با توجه به وجود مراکز علمی و دانشگاهی، پارک بزرگ سوکان، مجموعه پارک موزه دفاع مقدس و مسیر دسترسی به شهرک صنعتی باید طراحی متناسب با شاخصه‌های محلی در نظر گرفته شود.

شهردار سمنان با اشاره به اقدامات مؤثر شهرداری این شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر است؛ لذا برای ساماندهی ورودی شرقی سمنان و اصلاح فنی پل «شهید ترحمی»، منتظر هماهنگی‌های قانونی اداره کل راه و شهرسازی استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با اصلاح فنی پل شهید ترحمی، ضمن کاهش ترافیک شهری، مسیر دسترسی به مجموعه دانشگاهی نیز ساده‌تر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.