کد خبر : 10356
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
-

نشست کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمودحسینی شاهرودی برگزار شد

شست کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی روز چهارشنبه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسمنان در این اداره کل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در این نشست که حجت الاسلام عباس نصیری فر دبیر این کنگره

شست کمیته اطلاع رسانی کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی روز چهارشنبه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسمنان در این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در این نشست که حجت الاسلام عباس نصیری فر دبیر این کنگره نیز حضور داشت با اشاره به شخصیت و جایگاه این مرجع تقلید بر ضرورت مشارکت و فعالیت رسانه های مختلف استان سمنان اعم از دیداری، شنیداری، مکتوب و نیز فعالان فضای مجازی برای اطلاع رسانی این کنگره مهم تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت تشکیل ستاد اطلاع رسانی با مشارکت و همکاری رسانه های مختلف در این استان تاکید کرد و با تبیین فعالیت هایی که تاکنون در خصوص برنامه ریزی این کنگره انجام شده است گفت: رسانه های استان باید با تبیین جایگاه و شخصیت علمی و فقهی آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی، نسبت به معرفی و شناخت بیشتر مردم از این مرجع تقلید فقید تلاش و همکاری نمایند.

دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی نیز با اشاره به استقبال حوزه های علمیه، مراجع تقلید و بسیاری از شخصیتها از برگزاری این کنگره و اعلام حمایت آنها از برگزاری آن، انجام فعالیت های گسترده اطلاع رسانی را با مشارکت فعالان رسانه ای و مجازی استان سمنان خواستار شد.

حجت الاسلام عباس نصیری فر به برنامه تولید آثار به خصوص ۱۵ جلد کتاب و نیز زندگینامه ایشان و تولید مستندهای مختلف و نیز انجام مصاحبه با شاگردان و فرزندان آیت الله العظمی شاهرودی اشاره کرد و گفت: تلاش در عرصه تولید محتوای، نتایج این کنگره ملی را ماندگار می کند.

وی گفت: دبیرخانه این کنگره آمادگی دارد تا محتوی لازم برای انجام فعالیت های رسانه ای را در اختیار مطبوعات، خبرگزاری ها و سایر رسانه ها قرار دهد.

سایر اعضای این نشست نیز دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص نحوه اطلاع رسانی و فعالیت های تبلیغی بیان کردند.

کنگره بزرگداشت آیت الله العظمی شاهرودی قرار است در قالب پیش کنگره و کنگره اصلی به ترتیب در اردیبهشت و تیرماه ۱۴۰۰ در شاهرود و قم برگزار شود.

خبرنگار-محمد پورتقی سیدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.