کد خبر : 10696
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
-

افتتاح ۱۶۳ طرح عمرانی و تولیدی کشاورزی استان سمنان در دهه فجر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۶۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید حسن میرعماد‌ اظهار داشت: این تعداد طرح کشاورزی با صرف بیش از یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال  به بهره‌برداری می‌رسد. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۶۳ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید حسن میرعماد‌ اظهار داشت: این تعداد طرح کشاورزی با صرف بیش از یک هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال  به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: از مجموع ۱۶۳ طرح آماده افتتاح به مناسبت دهه فجر امسال ۱۲۹ طرح عمرانی است.

به گفته میرعماد، این ۱۲۹ طرح عمرانی بخش کشاورزی استان سمنان با صرف ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و آماده افتتاح‌ شده است.

وی  تصریح کرد: برای افتتاح ۳۴ طرح تولیدی بخش کشاورزی و دامداری در استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال ۷۹۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

میرعماد اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای یکهزار و ۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است و سه هزار و ۳۶۰ نفر از تسهیلات و منافع افتتاح آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: ۹۹ طرح با اعتبار ۳۴۸ میلیارد ریال در بخش آب‌ و خاک، ۱۹ طرح با اعتبار ۵۰۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال در بخش تولیدات دامی، ۱۳ طرح با صرف اعتبار ۱۷۳ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال در بخش تولیدات گیاهی، ۲ طرح در بخش صنایع تبدیلی و فرآوری با صرف اعتبار ۷۰ میلیارد ریال آماده افتتاح‌ است.

میرعماد یادآور شد: در بخش منابع طبیعی ۱۹ طرح با اعتبار ۲۴۸ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال، عشایر ۱۰ طرح با اعتبار هشت میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و در دامپزشکی نیز یک طرح و با صرف اعتبار ۶۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است.

وی خاطرنشان کرد: سه طرح با اعتبار یکهزار و ۹۷۰میلیارد ریال به مناسبت دهه فحر در استان سمنان کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: طرح‌های کلنگ‌زنی مربوط به شهرستان‌های شاهرود و سرخه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.