کد خبر : 11044
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
-

برگزاری کارگاه آموزشی نحوه سفارش درج آگهی های دولتی در مطبوعات در سمنان

کارگاه آموزشی نحوه سفارش درج آگهی در مطبوعات روز دوشنبه به ریاست معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، ابوالفضل صادقی نژاد در این کارگاه هدف از سامانه ای شدن سفارش و درج آگهی های دولتی در مطبوعات را تکریم

کارگاه آموزشی نحوه سفارش درج آگهی در مطبوعات روز دوشنبه به ریاست معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، ابوالفضل صادقی نژاد در این کارگاه هدف از سامانه ای شدن سفارش و درج آگهی های دولتی در مطبوعات را تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت بیان کرد و بر ضرورت دستور العمل های مرتبط با آگهی های دولتی در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای این استان تاکید کرد.

سرپرست امور مطبوعات و رسانه های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این کارگاه با بیان اینکه دریافت آگهی از ابتدای سال ۱۴۰۰ به صورت دستی ممنوع است خاطرنشان کرد: تخطی از این امر موجب پاسخگو بودن کارشناس و روسای ادارات شهرستانها خواهد بود.

ابراهیم پورتقی، با بیان اینکه سامانه ای شدن دریافت آگهی ها در دو شهرستان مهدیشهر و میامی سامانه ای شده است گفت: سامانه ای شدن سفارش درج آگهی های دولتی علاوه بر ایجاد شفافیت و تسهیل در امور، موجب رضایت مندی ارباب رجوع و تسریع در امور می شود.

سرپرست امور مطبوعات و رسانه های دیجیتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اولویت در اعطای آگهی ها را با مطبوعات استانی دانست و از صدور ۶۰ پروانه رسانه ای توسط معاونت فرهنگی و رسانه ای این اداره کل خبر داد.

طاهریان کارشناس مطبوعات این اداره کل نیز در این کارگاه به تبیین آیین نامه و شیوه نامه های سامانه ای شدن سفارش درج آگهی های دولتی پرداخت و در این کارگاه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.