کد خبر : 6161
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
-

دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی اشتغال آفرین

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی پویا و اشتغال آفرین دانست و به اهمیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار مسئولان دانشگاه فنی و حرفه این استان دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی پویا و اشتغال آفرین دانست و به اهمیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار مسئولان دانشگاه فنی و حرفه این استان دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی پویا و اشتغال آفرین دانست و به اهمیت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در پیوند صنعت و دانشگاه تأکید کرد.

وی افزود: یکی از مشکلات مهم دانشگاه‌های کشور، کمبود ارتباط مستمر ما بین صنعت و دانشگاه است و ما در کشور‌های خارجی شاهدیم که صنایع با مطالبات پژوهشی و علمی خود دانشگاه‌ها و رشته‌های تخصصی را مدیریت می‌کنند؛ فلذا مسئولین دانشگاه فنی و حرفه‌ای در استان نیز باید با تلاش شبانه روزی به دنبال پیوند علم و صنعت و به تبع آن اقتصاد کشور باشند.

آیت الله شاهچراغی به مشکلات موجود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و اهمیت توجه بیشتر به این دانشگاه گفت:امیدواریم با تلاش مدیریت جدید و پیگیری‌های جدی ایشان به همراه همکاری سایر مسئولین اجرایی استان، شاهد جذب اعتبارات و بهبود فضای آموزشی در این دانشگاه باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان به وجود ظرفیت بسیار بالای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جذب دانشجو و گسترش آن تأکید کرد و افزود: تلاش کنید در رایزنی‌ها و تعاملات خود از ظرفیت‌های دانشگاه‌های دیگر بهره‌مند شوید چرا که پیشرفت این دانشگاه به دلیل وجود ضرورت‌های صنعتی و اقتصادی در کشور بسیار حائز اهمیت است و ثمره این دانشگاه، آموزش دانشجویان متخصص و وارد کردن آنان به بازار کار است که نیاز به توجه و همت والای مسئولین این دانشگاه دارد.

وی همچنین با بیان اینکه رسالت و هدف اصلی دانشگاه‌ها انسان‌سازی است و حمایت از دانشگاه حمایت و کمک به انسان سازیست، تأکید کرد: همه ما باید با نیت خدمت به مردم کار‌های خود را تدوین و برنامه ریزی کنیم و در این موضوع که مردم ما بی نظیرترین مردم دنیا هستند شکی نیست و خدمت به مردم یقینا رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت؛ فلذا امیدواریم صنعتگران آینده که در تربیت شما قراردارند، منصف و متدین آموزش ببینند و در کنار تعلیم آنان مسأله تزکیه نیز فراموش نشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.