کد خبر : 11114
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
-

حضور بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی و قرآنی، افتخار و امتیاز ایران اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به حضور فعال و گسترده بانوان در فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: برگزاری رقابتهای قرآنی بانوان و حضور آنان در عرصه های مختلف فرهنگی و قرآنی به عنوان افتخار و امتیاز برای ایران اسلامی محسوب می شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا فرشید فلاح

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به حضور فعال و گسترده بانوان در فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: برگزاری رقابتهای قرآنی بانوان و حضور آنان در عرصه های مختلف فرهنگی و قرآنی به عنوان افتخار و امتیاز برای ایران اسلامی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا فرشید فلاح روز دوشنبه در آیین تجلیل از بانوی قرآنی این استان که در چهارمین دوره رقابتهای بین المللی قرآن در رشته حفظ کل رتبه اول را کسب کرده است، این بانوی قرآنی را افتخار خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه قرآنی این استان دانست و گفت: ایشان در خانواده ای قرآنی و فرهنگی رشد کرده و به این درجه از موفقیت رسیده است.

وی، این بانوی قرآنی را ستاره ای در آسمان فعالیت های قرآنی استان سمنان معرفی کرد و اظهار داشت: حضور بانوان در رقابتهای قرآنی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و یکی از جلوه های اسلام ناب محمدی (ص) به شمار می رود.

فلاح با تاکید بر اینکه بانوان و خواهران در ایران اسلامی در رقابتها و فعالیت های قرآنی از آقایان جلوتر هستند گفت: این از افتخارات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که زمینه را برای فعالیت بانوان در عرصه های مختلف فراهم کرده است.

وی با اشاره به سوابق فرهنگی و مطبوعاتی رضا تبیانیان پدر این بانوی قرآنی متذکر شد: همه فعالان فرهنگی و رسانه ای مطبوعاتی را از خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانیم و به همین دلیل کسب این موفقیت را نیز از افتخارات خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانیم.

فلاح سمنان را نیز درمباحث دینی و قرآنی دارای رتبه بالا و خوبی در کشور دانست و گفت: سمنان از استانهای شاخص قرآنی است به طوریکه اگر اول نباشد در رتبه های اول تا سوم همواره قرار دارد و ثبت نام بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری قرآن امسال نیز بیانگر این مساله است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعطای میزبانی جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سالجاری به سمنان را بیانگر وجود ظرفیت بالای قرآنی در استان سمنان دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.